Odd Molly Boutique Online bruger cookies til at forbedre deres websted. Cookies som anvendes til analytiske formål er i forvejen blevet indstillet. Hvis du ønsker flere oplysninger om administration af cookies, bedes du se vores politik vedr. privatliv og cookies.

TIME LEFT TO GET YOUR ODD DEAL OF THE DAY!
dage,
timer,
minutter,
sekunder

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Her kan du finde svar på nogle af de oftest stillede spørgsmål.

Generelt

Hvordan kan jeg søge efter et produkt?

I navigationsmenuen i toppen af hjemmesiden kan du gennemse de forskellige tilgængelige kategorier. Hvis du kender produktets navn eller varenummer, kan du bruge vores søgefunktion i øverste højre hjørne af siden.

Jeg kan ikke finde en bestemt vare i jeres online butik, er der en mulighed for, at jeg kan finde den andetsteds?

Den bedste måde at få fat på varer, der ikke findes i vores webshop, er at ringe til vores kundeservice. Du kan ringe til os på +46-8-522 28552 eller sende en e-mail på support@oddmolly.com. Vi kan hjælpe med at finde en butik tæt på dig, der har bestilt varen, du er på udkig efter. Hvis varen er udsolgt, vil vi gøre vores bedste for at finde en lignende stil til dig.

Hvor kan jeg finde et størrelsesskema?

Vores størrelser går fra 0 - 4, hvor 0 = XS og 4 = XL. Læs vores størrelsesguide for yderligere oplysninger.

Hvilken størrelse er modellen iført på billederne?

Vores modeller er 175 cm høje og bærer altid en størrelse 1, når tøjets størrelse varierer mellem 0 - 4, og one size eller 1/2, når det er relevant.

Følger der en pude med pudebetrækket?

Nej, det gør der ikke.

Skal jeg købe min bikini som et sæt?

Vores bikinier sælges separate som underdele og toppe. Du kan blande alle farver og størrelser. Er det ikke skønt?

Hvordan skal jeg behandle mine gummistøvler?

Odd Molly gummistøvler er lavet af naturlig gummi, så den nemmeste måde at rengøre støvlerne på er ved at skylle dem under lunkent vand. Brug en blød svamp og almindelig sæbe, og tør dem derefter over med en blød klud.

Du bør også undgå at udsætte dem for stærk sol og høje temperaturer, idet det kan påvirke den naturlige gummis farve. Du kan derudover fra tid til anden påføre dem en silikonebaseret olie som f.eks. en silikonespray eller silikonestick til gummistøvler.

Vi har valgt at fæstne bindebåndet, idet det nemt kan løsne sig. Hvis bindebåndet bliver beskidt, kan syningen nemt skæres op og båndet trækkes ud af metaløjet. Anvend almindeligt vaskemiddel og håndvask skånsomt.

Ordre

Jeg oplever problemer, når jeg forsøger at foretage en bestilling på jeres hjemmeside. Hvad kan jeg gøre?

Vores hjemmeside understøtter de mest almindelige browsere; bare sørg for, at du har en opdateret version. Bemærk, at hvis du har en ældre version af en internet-browser, er den muligvis ikke forenelig med vores hjemmeside, og alle funktioner vil ikke fungerer korrekt.

1. Ryd din browsers cache. Gå til din browsers valgmuligheder/indstillinger og slet browserdata/cache.

2. Prøv en anden webbrowser, hvis vores hjemmeside ikke understøtter den, du bruger.

3. Prøv en anden betalingsmetode, og husk at acceptere vores vilkår og betingelser, før du trykker på "Køb".

Er det sikkert at bestille online?

Af hensyn til din online-sikkerhed, anvender vi Security Socket Layer (SSL) teknologi, en af de sikreste systemer til online-bestilling, der gør det muligt at kryptere dine potentielt følsomme oplysninger, såsom dit navn og din adresse, samt kritiske følsomme oplysninger, såsom kreditkortoplysninger.

Dine oplysninger bliver krypteret i det øjeblik, du indtaster dem, og dine følsomme oplysninger vil ikke blive gemt på en offentlig server. Det betyder, at de oplysninger, der udveksles mellem os, ikke kan læses i tilfælde af, at de bliver opfanget af andre.

SSL-teknologien tilvejebringer en godkendelsesproces, der forsikrer din browser om, at dine oplysninger bliver sendt til den korrekte server; en kryptering, der krypterer alle data, så kun den sikre server kan læse dem; og en dataintegritet, der kontrollerer, at de overførte data ikke er blevet ændret.

Er min ordre gået korrekt igennem?

Når din ordre er blevet godkendt, vil du modtage en ordrebekræftelse med oplysninger på e-mail (kontroller også din junkmail). Ordrebekræftelsen bliver sendt til den e-mailadresse, du indtastede ved betaling. Hvis du er usikker på, om din ordre er gået igennem, kan du altid kontakte vores kundeservice på +46-8-522 28 552 eller sende en e-mail til support@oddmolly.com.

Kan jeg foretage ændringer til min indkøbspose?

I øverste højre hjørne på hjemmesiden finder du indkøbspose-ikonet - hold musen over symbolet og tryk på "Checkout". Under "Din bestilling" kan du finde de varer, du har lagt i din indkøbspose. Under produktets navn, kan du finde den valgte farve og størrelse.

Hvis du ønsker at:

1. Redigere mængden, skal du trykke på tallet ud for "Mængde" og skrive hvor mange, du ønsker at købe. Tryk på enter, og den samlede sum vil blive opdateret.

2. Fjerne en vare fra din indkøbspose: Indtast 0 ved siden af "Antal", og tryk på enter, eller tryk på X til højre for produktet, og varen fjernes.

3. Ændre størrelse, skal du fjerne det valgte produkt fra din indkøbspose og tilføje produktet igen i den ønskede størrelse.

En vare, der var føjet til min indkøbspose, forsvandt pludselig ved betaling. Hvad er der sket?

Vi gør vores bedste for at holde vores lagerbeholdning opdateret. Produkterne i din indkøbspose vil blive reserveret, når købet er gennemført. Hvis der er et begrænset antal af en populær style, og en anden kunde fuldfører sin ordre inden dig, kan det ske, at varen er udsolgt, når du når til kassen. Så vent ikke for længe! Du kan altid returnere din ordre inden for 30 dage  ...

Kan jeg annullere min ordre, efter den er gennemført?

Når en ordre afsluttes, begynder håndteringsprocessen øjeblikkeligt. Hvis du ønsker at annullere din ordre, skal du straks kontakte os på +46-8-522 28 552 eller support@oddmolly.com, og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe. Bemærk venligst, at annulleringer kun er muligt i et meget begrænset tidsrum efter en ordreafgivelse, så vi kan ikke garantere, at det kan lade sig gøre.

Under vores udsalg har vi ikke mulighed for at annullere en ordre.

Betaling

Hvilke betalingsmetoder tilbyder I?

Vi samarbejder med Klarna Checkout og tilbyder derigennem fakturabetaling, delbetaling, kortbetaling og bankoverførsel (undtagen Norge) for følgende markeder:
•Sverige
• Norge
• Finland
• Tyskland


For alle øvrige markeder accepterer vi følgende betalingsmetoder:
• Kortbetaling (Mastercard, VISA og American Express)
• Paypal


Hvis du vælger PayPal, bliver din ordre automatisk leveret til den leveringsadresse, som er registreret med din PayPal-konto. For flere oplysninger bedes du læse vores betalingsbetingelser.

Kan jeg bruge gavekort, der er købt online, i enhver Odd Molly-butik?

Hvis gavekortet er købt online, kan det kun bruges i vores webshop.

Jeg har fået en rabatkode/gavekort. Hvordan kan jeg bruge det?

Ved kassen skal du trykke på "tilføj rabatkode" og indtaste din rabatkode (på dit gavekort vil du finde en kombination af tal og bogstaver). Tryk på "Tilføj", og du vil se, at din rabatkode/gavekort er blevet anvendt til din ordre.

Jeg ønsker at tilføje en rabatkode, men det virker ikke. Hvorfor?

Sørg for, at varerne, der er føjet til din indkøbspose, opfylder alle kriterier for den pågældende rabatkode. Bemærk, at de fleste rabatkoder ikke kan kombineres med andre tilbud og kun kan indløses én gang per kunde. Vi kan ikke føje rabatkoder til allerede afgivne ordrer.

Jeg bestilte en vare, der nu er på tilbud. Kan I justere prisen bagudrettet?

Desværre ikke. Vores udsalg og kampagner er altid forudbestemt og i en begrænset periode. Vi gør altid vores bedste for at hjælpe vores kunder med forskellige typer forespørgsler, men hvis du har købt en vare uden for dette tidsrum, kan vi ikke give en delvis tilbagebetaling.

Levering

Hvad er jeres leveringspolitik?

Ordrer sendes fra mandag til fredag med undtagelse af svenske helligdage. Den anslåede leveringstid i Sverige er 1 – 4 hverdage. Den anslåede leveringstid til alle andre lande er 4 - 8 hverdage. Vær venligst opmærksom på, at leveringstiden kan være lidt længere under vores udsalg. Læs venligst vores leveringsbetingelser for yderligere oplysninger

Hvor er min bestilling?

Når din ordre sendes, modtager du en forsendelsesbekræftelse på e-mail med et tracking-nummer, så du kan følge din ordre. Du kan følge din ordre via Schenker, Postnord eller UPS. Bemærk venligst, at det kan tage op til 24 timer, efter du har modtaget en forsendelsesbekræftelse, indtil du kan følge din ordre.

Hvordan modtager jeg min bestilling?

Sverige: Når din ordre ankommer til leveringsstedet, vil du få meddelelse herom via e-mail fra Schenker eller Postnord med oplysninger om, hvordan du kan afhente din pakke. Glem ikke dit id-kort. Hvis du har yderligere spørgsmål til levering, bedes du kontakte Schenker på +46 (8)-522 28540 eller Postnord på +46 (0)771-33 33 10.

Alle andre lande: Din pakke vil blive sendt til den adresse, du har angivet ved bestilling. For at finde kontaktoplysningerne for UPS bedes du gå ind på UPS og vælge det land, du kommer fra.

Læs venligst vores leveringsbetingelser for yderligere oplysninger

Kan jeg ændre leveringsadressen på en allerede afgivet ordre?

Det afhænger af, hvor langt din ordre er i håndteringsprocessen, men vi gør vores bedste for at hjælpe dig. Når din ordre er blevet afsendt, kan du kontakte vores kundeservice på +46-8-522 28 552 eller på support@oddmolly.com. Så hjælper vi dig med at omdirigere din pakke til den korrekte adresse ved at kontakte det valgte fragtselskab. Du bedes venligst have ordrenummeret og den korrekte leveringsadresse klar.

Jeg har fået en anden vare end den, jeg bestilte. Hvad skal jeg gøre?

Åh nej! Kontakt venligst vores kundeservice hurtigst muligt på +46-8-522 28 552 eller på support@oddmolly.com, og vi vil hjælpe dig.

Jeg har modtaget en defekt vare. Hvad skal jeg gøre?

Når vi sender dine varer, gør vi alt for at sikre, at de er i perfekt stand. Hvis du imidlertid modtager en beskadiget eller defekt vare, bedes du sende os et billede, hvor man tydeligt kan se fejlen, og forklare problemet. Vedhæft billedet i en e-mail til support@molly.com, og vi vil vende tilbage til dig hurtigst muligt. Dit krav skal ske direkte, når du opdager fejlen. Vi accepterer kun reklamationer, der skyldes fabriksfejl. Varer, der er beskadiget som følge af daglig slitage, anses ikke for at være defekte.

Hvis vi accepterer dit krav, vil vi sende dig en ny returmærkat via e-mail til brug, når du sender fejlvaren tilbage. Brug venligst ikke returmærkaten fra din pakke, da almindelige returneringer og defekte beklædningsgenstande behandles særskilt.

Returneringer

Jeg ønsker at ændre størrelse eller farve. Hvad skal jeg gøre?

Odd Molly kan ikke administrere ombytning af varer, der er købt i vores onlinebutik. Den bestilte vare returneres ved at følgende ovenstående instrukser. Så snart vi har behandlet din returvare, vil du modtage tilbagebetalingen med den samme betalingsmetode, der blev brugt til at foretage købet. Hvis du ønsker en anden størrelse eller farve, skal du afgive en ny ordre. Du kan altid returnere din ordre inden for 30 dage, hvis du ikke er tilfreds med dine nye varer.

Kan jeg returnere en vare i jeres Odd Molly butikker?

Du kan returnere en vare, som du har købt i vores onlinebutik, i enhver af vores svenske Odd Molly butikker (bortset fra Åhléns) inden for 30 dage, forudsat at produktet er i sin originale stand og med alle hængmærker på. Medbring din ordrebekræftelse som bevis på købet. Du vil modtage tilbagebetalingen med samme betalingsmåde, der blev brugt til at foretage købet.

Hvad er jeres returneringsregler?

Du kan returnere din ordre inden for 30 dage efter, du har modtaget den, forudsat at produktet er i sin oprindelige tilstand med alle etiketter. Varen må ikke være slidt, vasket eller ændret på nogen måde. Vi forbeholder os retten til at afvise enhver returvare, som ikke godkendes i vores kvalitetskontrol.

For flere oplysninger bedes du læse vores returpolitik.

Jeg har returneret en vare. Hvornår modtager jeg min tilbagebetaling?

Det kan tage op til 14 dage fra den dag, du returnerede produktet, før du modtager din refusion. Under vores udsalgsperiode kan håndteringstiden forlænges med et par dage. Så snart vi har behandlet din returvare, modtager du en automatisk bekræftelse via e-mail.

Kan jeg returnere varer fra forskellige ordrer i samme pakke?

Ja, men sørg for at medtage oplysninger om, hvilken ordre de returnerede varer tilhører. Bemærk venligst, at uanset om du returnerer flere ordrer i én pakke, bliver en returomkostning stadig anvendt til hver enkelt ordre.

Returomkostning omfatter håndtering og administration, ikke kun fragt. For flere oplysninger bedes du læse vores returpolitik.

Jeg brugte et gavekort/bonuscheck på en ordre, som jeg gerne vil returnere. Hvordan får jeg tilbagebetaling?

Hvis du sender hele din ordre tilbage, opretter vi en rabatkode med samme værdi, som dit gavekort/bonus blev udstedt med.

Kan jeg prøve min bikiniunderdel og stadig returnere den?

Du kan returnere din bikiniunderdel forudsat, at den er i sin oprindelige stand med alle mærkater, og at den beskyttende plastik stadig er fastgjort. Varen må ikke være slidt, vasket eller ændret på nogen måde.

Hvad er jeres returneringspolitik for undertøj?

Du har altid 30 dage til at returnere din ordre, herunder undertøj, forudsat at varen er forseglet og i sin oprindelige stand. Af hygiejniske årsager forbeholder vi os retten til at afvise enhver returvare, som ikke er forseglet.

Odd Molly Club

Jeg kan ikke logge ind på min konto. Hvordan kan jeg få en ny adgangskode?

Tryk på Login øverst på vores hjemmeside og tryk på “Har du glemt din adgangskode?”. Indtast den e-mailadresse, du har registreret din konto med, og du vil modtage en e-mail med et link. Klik på linket (eller åbn linket i et nyt vindue) og indtast en ny adgangskode. Linket kan kun anvendes en gang. Hvis det ikke lykkes dig at nulstille din adgangskode, må du anmode om en ny e-mail.

Hvordan bruger jeg min bonus?

1. Log på din konto med din e-mailadresse.

2. Føj produkter til din indkøbspose, og gå til kassen.

3. Tryk på “Tilføj rabatkode”, og indtast den 12-cifrede kode (du finder den under stregkoden på din bonuscheck).

4. Tryk på “Tilføj”, og din rabat vises over det samlede totalbeløb.

Hvordan kan jeg framelde mig jeres nyhedsbreve?

Du skal blot rulle ned til bunden af nyhedsbrevet og trykke på afmeld.

Powered by Translations.com GlobalLink OneLink Software