Odd Molly Boutique Online bruger cookies til at forbedre deres websted. Cookies som anvendes til analytiske formål er i forvejen blevet indstillet. Hvis du ønsker flere oplysninger om administration af cookies, bedes du se vores politik vedr. privatliv og cookies.

TIME LEFT TO GET YOUR ODD DEAL OF THE DAY!
dage,
timer,
minutter,
sekunder

Betaling & levering

Betalingsbetingelser

Vi samarbejder med Klarna Checkout og tilbyder derigennem fakturabetaling, delbetaling, kortbetaling og bankoverførsel (undtagen Norge) for følgende markeder:
* Sverige
* Norge
* Finland
* Tyskland

For alle øvrige markeder accepterer vi følgende betalingsmetoder:
* Kortbetaling (Mastercard, VISA og American Express)
* PayPal

Når du har indtastet dine personlige oplysninger i Klarna Checkout og er blevet identificeret, vil du få vist de mulige betalingsmetoder. Uanset hvilken betalingsmetode du vælger, er Klarna eller enhver af Klarnas samarbejdspartnere fuldt ansvarlige for selve transaktionen. Hvis du har spørgsmål til din betaling, bedes du derfor i første omgang kontakte Klarna på +46 8 120 120 10 eller via deres kundeservice herunder.
Kundeservice Sverige, klik her.
Kundeservice Norge, klik her.
Kundeservice Finland, klik her.
Kundeservice Tyskland, klik her.

Alle kredit- og debetkortholdere er underlagt validering og autorisation både af kortudstederen og os, af hensyn til sikkerheden og for at forebygge svindel.

Faktura

Din faktura bliver oprettet, så snart din ordre forlader vores lager. For standardfakturaer er betalingsbetingelserne 14 dage uden ekstra fakturagebyrer. Din faktura bliver sendt til den e-mailadresse, som du har indtastet ved kassen. Hvis du vælger kampagnefaktura, pålægges det fakturagebyr, som er angivet ved kassen.

Klarna Checkout kræver ikke kreditoplysninger, og sådanne oplysninger udbedes kun, hvis det er påkrævet i henhold den valgte betalingsmetode. Kreditoplysninger, som indhentes af Klarna, påvirker ikke din kreditværdighed og kan ikke ses af andre, der kræver kreditoplysninger om dig, f.eks. banker.

Hvis du har sendt dine varer retur, kan du udskyde forfaldsdatoen for din faktura under Mit Klarna. Din faktura vil blive justeret eller annulleret alt efter, om du har sendt en del af eller hele din ordre retur.

Leveringsbetingelser

Onlinebutikken er åben fra mandag til fredag med undtagelse af svenske helligdage. Vi kan pt. modtage ordrer fra alle EU-lande (bortset fra Den Tjekkiske Republik og Slovakiet), Isle of Man, Monaco, Norge, Schweiz, Ålandsøerne, Færøerne, Jersey, Guernsey, Gibraltar, San Marino, Andorra, USA, Canada og Australien. Vi håber at være i stand til at levere til andre lande i den nære fremtid.

En anslået leveringstid for dit land er angivet nedenfor. Bemærk venligst, at leveringstiden skal betragtes som vejledende. Vi fralægger os ethvert ansvar som følge af forsendelsesforsinkelser. Under vores udsalg kan leveringstiden være lidt længere end normalt. Når ordren forlader vores lager, vil du modtage en bekræftelse via e-mail med dit trackingnummer, så du kan følge din ordre.

Alle ordrer bliver fragtet med gratis standardlevering.

Land Leveringstid Forsendelsesgebyr
SE 1 - 4 hverdage Gratis
DK 4 - 7 hverdage Gratis
UK, IM 4 - 7 hverdage Gratis
EU, MC 4 - 7 hverdage Gratis
NO 4 - 7 hverdage Gratis
CH 4 - 7 hverdage Gratis
AX 4 - 7 hverdage Gratis
FO 4 - 7 hverdage Gratis
JE 4 - 7 hverdage Gratis
GG 4 - 7 hverdage Gratis
GI 4 - 7 hverdage Gratis
SM 4 - 7 hverdage Gratis
AD 4 - 7 hverdage Gratis
US, CA 4 - 7 hverdage Gratis
AUS 6 - 8 hverdage Gratis

Sverige

Alle ordrer bliver fragtet med Schenker eller Postnord og leveres til et af deres indleveringssteder. Du modtager en meddelelse fra dem med oplysninger om, hvordan du kan afhente din forsendelse. Glem ikke dit id-kort. Din forsendelse vil blive opbevaret i 4 uger (Schenker) og 2 uger (Postnord) på indleveringsstedet. Pakker, der ikke afhentes i tide, bliver sendt tilbage til Odd Molly. Du afholder returneringsomkostningerne.

Hvis du ikke kan hente din pakke, kan en anden hente den for dig. Når vedkommende henter din pakke, skal de vise dit id-kort samt deres eget.

EU-lande, herunder Ålandsøerne, Monaco og Isle of Man

Alle ordrer sendes med UPS. Hvis du ikke modtager pakken, vil UPS efterlade en besked, og pakken vil blive opbevaret på et lokalt UPS-adgangspunkt. Du bedes kontakte UPS for at planlægge ny levering. For UPS’ kontaktoplysninger bedes du gå ind på www.ups.com og vælge det land, du kommer fra.

Lande uden for EU

Alle ordrer sendes med UPS. Medmindre andet er angivet ved kassen, er alle priser i onlinebutikken oplyst eksklusiv skatter og afgifter, samt moms. Bestillinger kan blive pålagt lokale afgifter, UPS-udgift og/eller importafgifter, der pålægges af din lokale toldmyndighed.

Når din bestilling til Schweiz er afsendt, modtager du en faktura fra UPS i løbet af 10 dage. Når du bestiller til Canada, skal du betale skatter og afgifter, før UPS leverer din ordre til dig. Den endelige omkostning inkluderer derfor den skat, der anvendes i dit land, samt told for de specifikke varer. Alle ordrer sendes med UPS og vil blive leveret til den adresse, du indtastede ved kassen.

Powered by Translations.com GlobalLink OneLink Software