Odd Molly Boutique Online bruger cookies til at forbedre deres websted. Cookies som anvendes til analytiske formål er i forvejen blevet indstillet. Hvis du ønsker flere oplysninger om administration af cookies, bedes du se vores politik vedr. privatliv og cookies.

FINAL SALE COUNTDOWN!
dage,
timer,
minutter,
sekunder

Betaling & levering

Betalingsbetingelser

In collaboration with Klarna Checkout we offer invoice payment, part payment, card payment and wire transfer (excluding Norway) for the following markets:
* Sweden
* Norway
* Finland
* Germany

For all other markets, we accept the following payment methods:
* Card payment (Mastercard, VISA och American Express)
* Paypal

When entering your personal information, you will be identified in Klarna Checkout and see the available payment methods. Regardless of which payment method you choose, Klarna or any of their partners are fully responsible for the transaction. If you should have any questions about your payment we ask you to first and foremost contact Klarna at +46 8 120 120 10 or through their customer service below.
Customer service Sweden, press here.
Customer service Norway, press here.
Customer service Finland, press here.
Customer service Germany, press here.

Alle kredit- og debetkortholdere er underlagt validering og autorisation både af kortudstederen og os, af hensyn til sikkerheden og for at forebygge svindel.

Faktura

Your invoice will be created as soon as your order leaves our warehouse. The payment terms are 14 days on the standard invoice, with no additional invoice fee. Your invoice will be sent to the e-mail address you enter at the checkout. If you choose a campaign invoice the invoice fee stated in the checkout will be applied.

A credit check is not required through Klarna Checkout, this is only done if required depending on which payment method you have chosen. Credit checks made by Klarna does not affect your credibility and cannot be seen through other institutions that require credit checks about you, e.g. banks.

If you send any items in return you can postpone the due date on your invoice through My Klarna. Your invoice will be adjusted or cancelled depending on whether you make a partial or full return.

Leveringsbetingelser

Onlinebutikken er åben fra mandag til fredag med undtagelse af svenske helligdage. Vi kan pt. modtage ordrer fra alle EU-lande (bortset fra Den Tjekkiske Republik og Slovakiet), Isle of Man, Monaco, Norge, Schweiz, Ålandsøerne, Færøerne, Jersey, Guernsey, Gibraltar, San Marino, Andorra, USA, Canada og Australien. Vi håber at være i stand til at levere til andre lande i den nære fremtid.

En anslået leveringstid for dit land er angivet nedenfor. Bemærk venligst, at leveringstiden skal betragtes som vejledende. Vi fralægger os ethvert ansvar som følge af forsendelsesforsinkelser. Under vores udsalg kan leveringstiden være lidt længere end normalt. Når ordren forlader vores lager, vil du modtage en bekræftelse via e-mail med dit trackingnummer, så du kan følge din ordre.

Alle ordrer bliver fragtet med gratis standardlevering.

Land Leveringstid Forsendelsesgebyr
SE 1 - 4 hverdage Gratis
DK 4 - 7 hverdage Gratis
UK, IM 4 - 7 hverdage Gratis
EU, MC 4 - 7 hverdage Gratis
NO 4 - 7 hverdage Gratis
CH 4 - 7 hverdage Gratis
AX 4 - 7 hverdage Gratis
FO 4 - 7 hverdage Gratis
JE 4 - 7 hverdage Gratis
GG 4 - 7 hverdage Gratis
GI 4 - 7 hverdage Gratis
SM 4 - 7 hverdage Gratis
AD 4 - 7 hverdage Gratis
US, CA 4 - 7 hverdage Gratis
AUS 6 - 8 hverdage Gratis

Sverige

Alle ordrer bliver fragtet med Schenker eller Postnord og leveres til et af deres indleveringssteder. Du modtager en meddelelse fra dem med oplysninger om, hvordan du kan afhente din forsendelse. Glem ikke dit id-kort. Din forsendelse vil blive opbevaret i 4 uger (Schenker) og 2 uger (Postnord) på indleveringsstedet. Pakker, der ikke afhentes i tide, bliver sendt tilbage til Odd Molly. Du afholder returneringsomkostningerne.

Hvis du ikke kan hente din pakke, kan en anden hente den for dig. Når vedkommende henter din pakke, skal de vise dit id-kort samt deres eget.

EU-lande, herunder Ålandsøerne, Monaco og Isle of Man

Alle ordrer sendes med UPS. Hvis du ikke modtager pakken, vil UPS efterlade en besked, og pakken vil blive opbevaret på et lokalt UPS-adgangspunkt. Du bedes kontakte UPS for at planlægge ny levering. For UPS’ kontaktoplysninger bedes du gå ind på www.ups.com og vælge det land, du kommer fra.

Lande uden for EU

Alle ordrer sendes med UPS. Medmindre andet er angivet ved kassen, er alle priser i onlinebutikken oplyst eksklusiv skatter og afgifter, samt moms. Bestillinger kan blive pålagt lokale afgifter, UPS-udgift og/eller importafgifter, der pålægges af din lokale toldmyndighed.

Når din bestilling til Schweiz er afsendt, modtager du en faktura fra UPS i løbet af 10 dage. Når du bestiller til Canada, skal du betale skatter og afgifter, før UPS leverer din ordre til dig. Den endelige omkostning inkluderer derfor den skat, der anvendes i dit land, samt told for de specifikke varer. Alle ordrer sendes med UPS og vil blive leveret til den adresse, du indtastede ved kassen.

Powered by Translations.com GlobalLink OneLink Software