Retur & ombytning

Returneringspolitik

Du kan returnere din ordre (herunder udsalgsvarer) inden 30 dage, fra forsendelsen ankommer til indleveringsstedet. Vi opkræver et returgebyr, der fratrækkes tilbagebetalingen. Varen skal være i sin oprindelige stand med alle mærkater, og den må ikke være slidt, vasket eller ændret på nogen måde. Vi forbeholder os retten til at afvise enhver returvare, som ikke godkendes i vores kvalitetskontrol.

Undertøj kan returneres, så længe det er forseglet og i original stand. Af hygiejniske årsager forbeholder vi os retten til at afvise enhver returvare, som ikke er forseglet.

Tilbagebetaling

Returneringsomkostninger vil blive pålagt alle returforsendelser og fratrækkes beløbet, du skal have refunderet. Bemærk venligst, at uanset om du returnerer flere ordrer i én pakke, pålægges returomkostninger stadig for hver enkelt ordre. Du vil modtage refusionen via samme betalingsmetode, der blev brugt til at foretage indkøbet. Det kan tage op til 14 dage fra den dag, du returnerede produktet, før du modtager din refusion. Bemærk, at der kan gå et par ekstra dage i vores udsalgsperiode. Så snart vi har behandlet din returvare, modtager du en automatisk bekræftelse via e-mail.


Hvis du har foretaget dit køb med faktura via Klarna og skal returnere en vare, anbefaler vi, at du går ind på Klarnas portal og angiver din returforsendelse. Når det er gjort, vil din faktura blive sat i bero i 21 dage / indtil vi har registreret din returforsendelse. Når vi har registreret din returforsendelse, får Klarna straks besked herom og opdaterer samt udsender din nye faktura via e-mail.

Anvend vores returvaremærkat

Vi anbefaler på det kraftigste, at du bruger returmærkaten, der fulgte med din pakke. På den måde kan vi holde styr på din pakke, indtil den er ankommet på vores lager. I det usandsynlige tilfælde at en pakke går tabt eller beskadiges, modtager du stadig en refusion. Returlabelen er gyldig 30 dage, fra forsendelsen ankommer til indleveringsstedet. Hvis du ikke modtog en returmærkat i din pakke, skal du kontakte vores kundeservice, og vi vil sende dig en.


Odd Molly er ikke ansvarlig for eventuelle pakker, der sendes med en anden returmærkat end den, vi leverer. Hvis du vælger at bruge en anden kurer, er du ansvarlig for pakken og dens indhold, indtil den ankommer på vores lager. Hvis du returnerer din vare med en anden kurer, skal du oplyse vores kundeservice på forhånd på support@molly.com. Sørg for at inkludere korrekt information om, hvilken ordre du sender tilbage og hvilke varer er vedhæftet.

Sådan returneres en vare

Sverige
1. Placer varen i den oprindelige pakke.
2. Udfyld returformularen og vedlæg den i pakken.
3. Fastgør returmærkaten øverst på pakken.
4. Indlever returforsendelsen på et Schenker-/Postnord-indleveringssted.
5. Bed om en kvittering med trackingnummer. Det er dit bevis på returforsendelsen.

Hvis du har afgivet din oprindelige ordre med Postnord, skal du indlevere returforsendelsen til samme indleveringssted, som du afhentede den, eller til et andet Postnord-indleveringssted.
Hvis du har afgivet din oprindelige ordre med Schenker, skal du indlevere returforsendelsen til samme indleveringssted, som du afhentede den, eller til et andet Schenker-indleveringssted.


Norge
1. Placer varen i den oprindelige pakke.
2. Udfyld returformularen og vedlæg den i pakken.
3. Fastgør returmærkaten øverst på pakken.
4. Indlever returforsendelsen på dit nærmeste Bring-indleveringssted.
5. Bed om en kvittering med trackingnummer. Det er dit bevis på returforsendelsen.

Andre lande
1. Placer varen i den oprindelige pakke.
2. Udfyld returformularen og vedlæg den i pakken.
3. Fastgør returmærkaten øverst på pakken.
4. Besøg UPS, klik på "UPS Global" og vælg dit land.
5. Kontakt UPS' kundeservice for at aftale afhentning.
6. Bed om en kvittering med trackingnummer. Det er dit bevis på returforsendelsen.

Vigtige oplysninger for lande uden for EU

Hvis din ordre er afsendt med UPS, kan du kun returnere dine varer med UPS, ellers vil du ikke kunne gøre krav på salgsafgifter og told. For at vi kan behandle din returforsendelse, bedes du venligst udfylde de tre proformafaktura til returnering af varer, som du modtog sammen med din pakke. Alle tre kopier kan enten puttes i en plastiklomme, som klæbes fast på pakken, eller du kan give dem til chaufføren, der afhenter pakken, eller på UPS-indleveringsstedet

Gem venligst trackingnummeret (skrevet på din returmærkat) for at kunne gøre krav på moms og told.

Kontakt dit lokale UPS-kontor for at få dit tolddeklarationsnummer. De vil bede dig om dit trackingnummer. Når du har modtaget dit tolddeklarationsnummer, bedes du kontakte toldmyndigheden i dit land.

Returforsendelsesomkostninger

Sverige: 39 SEK
Danmark: 75 DKK
Storbritannien inkl. Isle of Man: 8 GBP
Lande inden for EU inkl. Monaco: 10 EUR
Norge: 150 NOK ekskl. Moms
Schweiz: CHF 30 ekskl. Moms
Ålandsøerne: 10 EUR ekskl. Moms
Færøerne: 75 DKK ekskl. Moms
Jersey, Guernsey og Gibraltar: 8 GBP ekskl. Moms
Andorra, San Marino: 10 EUR ekskl. Moms
USA: 35 USD ekskl. Moms
Canada: 35 CAD ekskl. Moms
Australien: 40 AUD ekskl. Moms

Bemærk, at vi opkræver returomkostninger pr. ordre og ikke pr. levering.

Hvis du har spørgsmål vedrørende returneringer, bedes du kontakte vores kundeservice – vi er her for at hjælpe dig: support@molly.comeller +46852228552.

Ombytning

Odd Molly kan ikke administrere ombytning af varer, der er købt i vores onlinebutik. Den bestilte vare returneres ved at følgende ovenstående instrukser. Så snart vi har behandlet din returvare, vil du modtage tilbagebetalingen med den samme betalingsmetode, der blev brugt til at foretage købet. Hvis du ønsker en anden størrelse eller farve, skal du afgive en ny ordre.


GRATIS RETURNERING I BUTIKKEN

Du kan returnere varer, som du har købt i vores onlinebutik, i alle vores svenske Odd Molly-butikker (bortset fra NK, Åhléns og outlets) inden for 30 dage. Medbring din ordrebekræftelse som bevis på købet. Du vil modtage tilbagebetalingen med samme betalingsmåde, der blev brugt til at foretage købet.

Returnering af giveaways

Hvis du har afgivet en ordre og modtaget en “Giveaway”, skal den også returneres i tilfælde af, at du ønsker at returnere hele din ordre. Hvis du beholder mere end 50 % af din ordre, må du beholde din “Giveaway”. Hvis du har returneret mere end 50 % af din ordre uden også at returnere din “Giveaway”, trækker vi værdien af din “Giveaway” fra din tilbagebetaling.

Fejlbehæftet tøj

Når vi sender dine varer, gør vi alt for at sikre, at de er i perfekt stand. Hvis du til gengæld har modtaget en beskadiget eller fejlbehæftet vare, bedes du straks sende os et billede, hvor vi klart kan se fejlen, sammen med en forklaring af manglen. Vedhæft billedet i en e-mail til support@molly.com, og vi vil vende tilbage til dig hurtigst muligt. Din reklamation skal indgives, så snart du opdager fejlen og inden for en rimelig frist. Vi accepterer kun reklamationer, der skyldes fabriksfejl. Varer, der er beskadiget som følge af daglig slitage, anses ikke for at være defekte. Vi ekspederer udelukkende fejlbehæftet tøj fra ordrer, der er købt i vores onlinebutik.


Hvis vi accepterer dit krav, vil vi sende dig en ny returmærkat via e-mail til brug, når du sender fejlvaren tilbage. Brug venligst ikke returmærkaten fra din pakke, da almindelige returneringer og defekte beklædningsgenstande behandles særskilt.

Powered by Translations.com GlobalLink OneLink Software